Skip to content

Pokud Vás nenajdou, neexistujete

1 rokem ago

498 words

Neexistuje špatná reklama. To je notoricky známé pořekadlo, s nímž se ne každý ztotožňuje, přesto v sobě nese velkou část pravdy. Pokud se totiž věnujete byznysu takzvaně „na vlastní triko“, jsou Vaši zákazníci živiteli Vaší rodiny. A pokud tito zákazníci a potenciální další případní zájemci nemají dost dobrou představu o tom, čemu se ve své profesi věnujete a jakým způsobem k ní přistupujete, jejich inklinace k využívání Vámi nabízených služeb bude pouze velmi nízká.
Co je tedy možné poradit byznysmenům fungujícím jako osoby samostatně výdělečně činné?
 sociální sítě v mobilu
1.       Prezentujte se skrze vizitky
Jedná se o tradiční způsob šíření informací o vaší osobě a předmětu podnikání, který díky bohu prozatím nevyšel z módy. Vizitka je velmi elegantní možnost sebeprezentace jak vůči partnerům, tak také vůči klientům. Vizitka je něčím, co byste měli nosit neustále při sobě, jelikož kromě informací o Vašem byznysu v sobě obsahuje taktéž prvek „obdarování“ druhé osoby, který na řadu lidí velmi mocně působí.
podávání vizitky
2.       Mějte své webové stránky
Na nich uvádějte (podobně jako na vizitkách) adresu svého sídlo, IČO, telefonní a emailový kontakt a případné další údaje, z nichž budou moci zájemci o uzavření obchodu právě s vaší osobou čerpat.
Kromě základních iniciál pak web využívejte k tomu, aby mělo okolí pocit, že Vás poznává po stránce vizuální. Umisťujte na něj fotky a videa, nezapomínejte na jeho pravidelnou aktualizaci a nezapomeňte (pro svou vlastní ochranu) na něj vložit též Vámi stanovené obchodní podmínky.
realita v laptopu
3.       Fungujte na sociálních sítích
Pokud vlastníte vizitky a máte zprovozněný web související s Vaší pracovní činností, pak je dalším logickým krokem prezentovat své snažení na vybraných sociálních sítích – z těchto můžete volit dle vlastní libosti, ovšem dobrým doporučením je neopomíjet Facebook, který je stále vnímán jako vládnoucí platforma sociálního fungování občanů na internetu.
Facebook a další sítě sociálního setkávání Vám poslouží pro uvádění aktuálních informací, počinů či nabídek tak, jak to žádná webová stránka ani vizitka nedokáží. Prezentace na těchto platformách je tak nezaplatitelným nástrojem moderního podnikatele a byznysmena (ať už se jedná o ženu či muže).